jag blir galen

03 Apr, 2009 - 13:05 ☆ glada dagar
Imorse när jag vaknade var det vitt och de föll snöflingor från himmelen...
Plötsligt känns våren och sommaren väldigt långt bort och det gör mig en aning galen!

Jag älskar vintern men har börjat längta så innerligt efter varma sommardagar!!:)

 
oo vad jag längtar efter härliga sommardagar o sommarnätter (i hemlunda:)!)


 

Vill bara sätta mig på ett flyg ner till halmstad och hälsa på min syster och få vårkänslor!

Snart snart är det påsk iaf och då ska jag hem till Kiruna och sen upp till fjällen, ska bli härligt! Vårvintern kan ju rent av vara magiskt om solen skiner på den vita snön:)

Nej dags att gå till skolan och ha möte med dans i nord sedan dags för fredagens boxpass!

Kommentarer
Iza säjer:

Hej, stackars dig.. har i Stockholm ar det kanonvader! Solen skiner o jag gar omkring i jeansjacka o solbrillor ( + 20 i solen ) :p . Planer pa att flytta tillbaka?

2009-04-03 @ 15:34:43
Anna säjer:

Jo är riktigt skönt att han mår bättre :) Jag beställde massa från hm, men funderar på var man kan beställa snygga klänningar, eller har du sett några påstan? Gå på stan någon dag? puss kram

2009-04-03 @ 16:01:47
cillan säjer:

Åhhh vilka härliga bilder!!!!

2009-04-04 @ 18:58:44
Blogg/Hemsida: http://lillycecilia.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback