Packar inför fjällen

07 Apr, 2009 - 15:08 ☆ glada dagar


Imorgon bär det av hem till Kiruna och en härlig påskhelg uppe i fjällen:)

Packar för fullt nu så jag ska vara redo och fara imorgon direkt jag är klar i skolan!
Mössa, vantar, buff, långkalsonger, underställ, täckbyxor, skidstrumpor, yllesockar, täckjacka, googles, solglasögon, träningskläder (till mina dagar i kiruna), i-pod osv osv....

Ikväll har jag Body Combat pass och jag ska verkligt njuta av vetskapen att jag numera har min licens:D

Möte imorgon kl 10 på skolan och sen blir det att ladda cd spelarn i bilen med partyplattan och svischa upp till GIRON!
Om allt går enligt planerna kommer jag vara i Kiruna några dagar och i riskgränsen för att sedan fara vidare till Arjeplogsfjällen och vara där några dagar!

Känner att jag behöver få andas fjällsluft!!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback