Plötsligt insåg jag något...

09 Apr, 2009 - 21:13 ☆ glada dagar
Igår satte jag mig i bilen full med förväntan och längtan hem till Kiruna!
Den härliga känslan satt kvar i 30 mil, sen hände något när jag kom till Gällivare...
Himmelen blev grå, bilen visade minusgrader och det snöade!!

De sista 10 milen till Kiruna var inte lika roliga... och när jag väl var framme insåg jag att ingenting hade hänt här uppe sen sist. haha! Kiruna är sig likt...

Det är härligt att vara hemma absolut, och idag har jag ätit våfflor hos farmor o farfar och sen ätit middag o efterrätt hos mormor:) Man bara äter o fikar när man kommer hem, men om en vecka ska jag träna dubbelt så hårt så just nu är jag värd det:)!!

Imorgon far vi upp till fjällen och jag hoppas på en påskhelg med solsken

Kommentarer
Petra lindmark säjer:

Hej ville bara säga att de va roligt att hitta nån som oxå heter Petra lindmark !!! Jag bor i umeå och är 23 år... du bor i piteå va ? =) va bara de ... ta hand om dig !

2009-04-15 @ 14:02:02

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback