Torsdagsfunderingar

02 Apr, 2009 - 22:32 ☆ glada dagar



Ibland skulle man bara vilja hoppa in i huvudet på sina elever (barn & ungdomar) för att förstå hur dem tänker... och kanske speciellt vad dem tänker på...

Jag kan inte riktigt minnas hur jag själv var när jag gick på mellanstadiet och högstadiet. (knappt gymnasiet) Minns inte vilka tankar som försigick inne i mig.. Minns inte exakt vad jag tyckte om och inte.. Har ingen aning om vad jag tyckte var pinsamt eller vad jag var rädd för....

Har lite svaga minnen bara men önskar att jag kom ihåg mer. Tror att jag måste ringa mamma och fråga hur jag var för 10 år sedan. :) Eller ni som har känt mig väldigt länge kanske kan berätta hur jag var? haha.. om ni törs:)


En gång var jag en röd liten tiger...


En gång älskade jag rosa kuddar...

Lite måste jag väl ha förändrats med åren? Till de bättre får man hoppas... även om jag va sötare när jag var liten:)


en gång hade jag räls.. hujedamej



Kommentarer
Kristoffer svonni säjer:

petra jag tror inte jag ska ta upp hur jag minns dig :D

minns dig bara för nått år sedan i piteå ;D haha

2 år i rad så var det någon som var lite ledsen i ögat.

hoff jag vill inte ens veta hur du var då för 10år sedan.;P

2009-04-05 @ 20:24:36
Blogg/Hemsida: http://kristoffersvonni.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback