vilken skitdag?

05 Apr, 2009 - 12:16 ☆ glada dagar


jag är en arg o hemsk pirat idag

Idag är det dags för show med våra duktiga funkykidz :)
Pirattema som gäller med de yngsta barnen!

Egentligen hade det kunnat vara en alldeles fantastisk dag när solen skiner och allt fint som det kan föra med sig..

Men jag känner mig så arg så de är inte klokt! Jag har ont i magen, ont i huvudet, mensvärkar, förkyld, stressad inför allt allt allt som jag har att göra.... Riktig jädrans skitdag!!!!

Kan inte hantera all frustration och irritation... skulle bara vilja sova i en veckas tid utan kontakt med den grymma omvärlden!!!!


Kommentarer
Anna säjer:

Du tror verkligen att du vill veta hur du/vi var för 10 år sen? ;P Haft en bra helg? Gickdet bra med ungarna idag? puss kram

2009-04-05 @ 17:13:08
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback