11.5 km- check! :)

28 Aug, 2009 - 18:13 ☆ glada dagar

11.5 km löpning är avklarat!:) underbart!

Var ordentligt laddad innan på att springa minst 10 km. Skönt att det blev 1.5 till! haha:)

Efteråt kände jag mig slut och lycklig! Mina nya nike skor fick mig att sväva fram efter hemlunda vägen.
Det var extra gott med en gainomax blueberry och kycklingsallad när de 11.5 km var avklarade!!

Nu ska jag, Nicke, Alexander o Sofia fara ut till Pite Havsbadet och roa oss på skeppet. Där man kan bowla, spela biljard och göra massa annat roligt! Kanon!


Kommentarer
Sara säjer:

Åh så duktig du är! Själv skulle jag inte klara av att springa 1 km.. Kalla mig latmask!

2009-08-29 @ 14:05:34
Blogg/Hemsida: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback