boxnings måndag

17 Aug, 2009 - 22:35 ☆ glada dagar
Måndag betyder boxningsträning och denna måndag var inte något undantag:)
Ibland kan jag få sån jädrans lyckokänsla av boxningen!
Det är som att magi uppstår när man är fokuserad, mjölksyran bränner, slagen smattrar på säckarna, svetten rinner och man bara slår o slår...  haha....

Sista helgen i augusti ska vi fara till Boden några från klubben på träningsläger. Ser fram emot det, kommer bli skitskoj!
Antagligen kommer jag vara som en gammal tant där bland alla ungdomar. haha! :)

Är det Petra Lindmark eller Muhammad Ali???

Idag var jag ner på stan en sväng o hittade nya gardiner och en ljuslykta!

Fina va?:)

Ljusgrejen passade perfekt till min fina duk... bara en sådan sak!

Imorgon ska jag upp o hinna träna på morgonen är tanken:)
Så jag hinner vila fram tills jag har Body Combat pass på kvällen:)


Pe säger godkväll!

Kommentarer
Elin säjer:

Du är så cool Petra! Jag önskar jag också kunde boxas :) Jag far tillbaka till sthlm på fredag! Så trist att vi inte hunnit ses jag vet! men jag ska försöka boka in en trip till Luleå/piteå, det vore störtkul ;) Jag följer dina äventyr också ska du veta! Kram

2009-08-17 @ 23:03:54
Blogg/Hemsida: http://elinssanningar.blogg.se/
josefine säjer:

snyggt ;D

2009-08-18 @ 11:19:43
Blogg/Hemsida: http://lillasysterochstorasyster.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback