drabbad eller hypokondriker??

26 Aug, 2009 - 13:10 ☆ glada dagar
Fick just nya numret av fitness!
Fanns en intressant artikel om PCOS, något jag aldrig hört talas om tidigare....


Visserligen har jag lätt för att tro att jag är drabbad av allt jag läser om... kan hända jag är en riktig hypokondriker? haha


1) Jag är ruskigt tävlingsinriktad
2) Har lätt för att bygga muskler
3) Svär över att ha finnar vid 25års ålder och fattar inte varför!!
4) I ett visst ljus kanske jag har lite skäggväxt ändå
5) oregelbunden mens
6) tappar mkt hår (vilket iof inte gör något med min galet tjocka man)
7) Kolhydratsug konstant! (kan ju bero på att ja tränar....)


Hypokondriker eller ej??? haha

Kommentarer
Anonym säjer:

Man kan ju få samma symptom av överträning...så va inte orolig!!

2009-08-26 @ 19:49:23

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback