hatar... älskar...

06 Aug, 2009 - 00:22 ☆ glada dagar


Idag åkte vi båt (den lilla ekan.. haha) upp efter pite älven! Det var en underbar dag med värme o solsken!
Jag älskade varenda sekund:)

Piteå är riktigt vackert:)

Jag är fortfarande sjuk. Jag hatar att hosta! jag hatar grönt snor! jag HATAR att inte kunna träna!!
Snart klarar jag inte mer alltså, det börjar krypa i kroppen och jag får panik av att vara sjuk!


Väskan är packad o nu sticker jag iväg! När jag kommer hem igen ska jag vara frisk! jag ska vara i toppform! jag ska träna varenda sekund! hihi..:) Några dagar nere i söder borde väl vara värsta dunderkuren!!:)

Vi hörs när jag kommer tillbaka, och då jävlar är jag FRISK!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback