hatar vilodagar

27 Aug, 2009 - 00:33 ☆ glada dagar

Nu har jag bestämt mig för att jag måste införa ordentliga vilodagar.... dagar när jag avstår helt från att träna....
Det är skitsvårt men jag måste! Dels för jag har på känn att förkylningen kommer att attackera mig igen om jag inte tar det lite lugnt och dels för att en människa, i det här fallet en fröken Pe, MÅSTE lära sig att uppskatta andra saker än träning:)


Så vad passar bättre än att titta på Mikael Persbrandt i nya Beck filmen på en träningsfri dag???
Se den!!

Jag har städat hela dagen också. För att hålla mig upptagen med annat och inte längta så mkt efter spinningpasset!
Det finns något som heter överträning och totalt jäkla trötthet! Därför mina vänner tycker jag man ska unna sig en dag när man avstår från att träna o vilar ögonen på persbrandt istället! :)


Kommentarer
Anonym säjer:

Bra jobbat :D

2009-08-27 @ 09:39:36
BabyMamaDrama - by Caroline säjer:

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-08-27 @ 09:51:22
Blogg/Hemsida: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback