Hur kul som helst....

10 Aug, 2009 - 23:08 ☆ glada dagar

Jag ändrade mig.. här kommer dagens shoppingbilder!
sthlms disktrasa... en snuskig version av tunnelbanestationerna... haha..
Hur kul som helst och hur ful som helst....:)

Disktrasa nr 2. Fredrik Reinfeld kommer bidra till en mysigare stund i köket..
HAHA! Säger det igen:Hur kul som helst och hur ful som helst!!
Båda trasorna hittade jag på designtorget!


Vilken jädrans fin tröja jag hittade på t-shirt store! Jag bara älskar den!!!


Tröja nr 2.. Man måste alltid köpa något med lite rosa:)
Rosa är viktigt!


Nemen så glad man blir av en ny jeansskjorta.....


Att shoppa utan att köpa nya skor är som att.... som att... som att... ja som något dumt iaf...
ville egentligen ha ett par nya sneakers men tyckte plötsligt jag behövde ett par svarta som ser ut såhär... hmm


Dagens 2 sanningar;
1) Svart och vitt är aldrig fel! Om man nu inte har en rosa dag....
2) Befinner man sig i Sickla är det ett måste att äta på Texas Burger- där hamburgarna smakar mer än äcklig hamburgerdressing!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback