Myskväll

12 Aug, 2009 - 23:56 ☆ glada dagar
Min bitterhet över den missade träningen ikväll gick snabbt (i mina mått mätt ungefär 2.5 timmar) över!
Det är farligt att vara träningsberoende eftersom man blir så grinig när man inte tränar....
Men jag tycker är värd att träna flera pass om dagen i flera dagar när jag har varit tvungen att vila så länge på grund av en envis hosta bland annat... haha eller vad tycker ni??:):)


Jag känner mig ful när jag inte tränar... o känner mig aldrig så fin som efter ett träningspass i svettiga träningskläder och ett härligt rött ansikte.. hah! det låter väl inte klokt men det är sant!
I mina träningskläder känner jag mig bekväm och skitsnygg:)

Eftersom jag kände mig en aning ful o plufsig idag öppnade jag klackeskåpet och valde ut dem röda! Det hjälpte faktiskt en aning och tro det eller ej, men i tighta jeans o röda klackar så log jag mot min spegelbild trots att jag inte tränat hårt på evigheter.....


Det bästa (om det nu finns något bra) med att sommaren börjar gå mot höst är att man kan tända massa ljus och ha en riktig myskväll!!
Nu fattas bara en kopp te!

Fröken Pe säger godkväll

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback