resultatet!

12 Aug, 2009 - 19:51 ☆ glada dagar

Testa receptet jag skrev tidigare! skitgott!:) citronkyckling!
Känner mig helnöjd som fick till en sån god middag, jag som inte ens är bra alls på att laga mat.... haha
Klarade mig undan en total katastrof i köket idag iaf. Så kan Pe så kan ni!


Tillagningen kan se ut såhär....
Jag har några krav vad gäller mat kom jag på...
1) det ska vara nyttigt
2) det ska vara vackert att se på! gärna mycket färg o fina former på ingredienserna.. haha:)
3) det får inte ta för lång tid! (finns så mkt annat att göra av tiden.. som att träna!)

Jag är lite sur som en citron måste jag bara nämna.. Anledningen är att jag inte hann gå på varken spinningen eller body pumpen ikväll. Jag vet att det inte är något att sura över för ibland kommer saker ivägen som gör att träningen måste gå åt sidan.. Men det känns ändå jobbigt!! Jag hade längtat så mkt..

Imorgon har jag iaf Body Combat pass- ska längta hela kvällen o morgondagen!:) Kom alla som kan!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback