Sista söndagen i augusti

30 Aug, 2009 - 15:56 ☆ glada dagar

Det är söndag!
Jag sitter här med en öm och smärtande kropp. Känns som att jag har blivit överkörd av en ångvält!
Min näsa är en aning öm efter en rejäl smäll på den igår under sparringen. Och träningsvärken heter duga!

Det syns inte på bild men jag har som ett blått sträck över näsan... På riktigt syns det betydligt mer... 
Haha det var många som frågade vad tusan jag hade gjort igår när vi va på fest och sen gick ut! Dem trodde nog att fröken Pe hade gått in i en dörr eller något i all hennes förvirring:)

Avslutningsvis:
Tyckte Alexander var onödigt nöjd igår över hans insats under minigolfen i fredags! alla kan ju vara bra om man fuskar!! haha! Löven börjar bli gula på träden och det känns inte alls så bra....

Fröken Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback