träna tills jag dör!?

05 Aug, 2009 - 00:28 ☆ glada dagar
Jag är nog inte så smart när allt kommer omkring.. ledssen att behöva göra er besvikna alla ni som trott på fröken pe som den förståndiga tjejen....


Efter dagen hostar jag mer än nånsin och har bränt mig under ögonen.....

Jag kände mig ändå rätt frisk under dagen så att cykla infjärden runt (flera mil runt piteå) kändes ju som en jädrans bra idé alltså! Två timmar senare (efter en paus för att dricka, skaka ur benen o se så att alla va me) var jag en aning matt i kroppen men tyckte nog ändå att jag var frisk nog för hålla i kvällens box pass på step in!


ont i rumpan!!!! ont ont ont i rumpan!!! de kan ja lova att jag fick efter cykelturen, även om det var underbart härligt att vara ute o bara cykla! utmaningen var ju dock att orka hänga med i farbror "biffen"s intervall pass.. haha!

Boxpasset gick ju lätt att genomföra o jag försökte ta det lugnt!
Nu såhär vid midnatt när jag ska lägga dagen bakom mig är jag en aning hes o har hostat ungefär 10miljoner gånger!

smart Lindmark smart!!! jag hade ju gett mig själv träningsförbud.....


Dagens tankar;
1)
Jag måste köpa en ny cykel med fler än mina 21 växlar, så jag kan dra ifrån farbror! allt handlar om att komma först:D haha!!

2) Det kan hända att mycket hostande ger starka magmuskler!

3) Imorgon måste jag försöka hålla träningsförbudet o strunta i att jag inte vill något mer än att gå på tomas spinning o pump pass!!

4) det finns en risk att jag kommer träna tills jag dör för att fröken pe är en väldigt dum fröken!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback