Träningstorsdag

27 Aug, 2009 - 11:56 ☆ glada dagar
Det är bra att ha vilodagar.
Kroppen känns så mycket piggare och efter en vilodag är jag extra taggad på att träna igen:)

Idag laddar jag inför Body Pump och Body Combat ikväll. Tycker det är så skönt att köra BC som avslutning på en träningskväll:)

(Bilder från BC utbildning i sthlm.)

Längtar tills det är dags för kvartalsutbildning snart  i sthlm! Längtar till BC 41! När en release har satt sig i kroppen blir det lätt att jag blir bekväm och trots att jag ger gärnet blir jag inte sådär totalt slut som i början av ett nytt program!

Fröken Pe välkomnar träningstorsdag:)

Kommentarer
BabyMamaDrama - by Caroline säjer:

svar :

tack så mkt!

2009-08-27 @ 12:11:27
Blogg/Hemsida: http://babymamadrama.blogg.se/
Andréa säjer:

Vad häftigt att vara danslärare :)



Lust att följa varann på Bloglovin? :)

2009-08-28 @ 10:52:10
Blogg/Hemsida: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback