Semester!!

07 Aug, 2009 - 19:37 ☆ glada dagar

Det är så härligt att vara på semester!!!:)


Någonstans på väg ner mot Örebro o storebror!!!


Igår kom vi ner till Storebror o Lina och sov i deras underbara stuga i Karlskoga någonstanns.. hihi:)
Det var den finaste lilla stuga jag sett, ville aldrig fara därifrån!
Att träffa Storebror o Lina var som magi! Överraskade iaf brorsan med att bara dyka upp nere i södern!
Jädrans Lina som anade det fina fröken Pe besöket... haha:)


I karlskoga finner man både rosor o bär:)


På natten var det 90 grader i den vedeldade bastun, så ett nakenbad i sjön efteråt var så himla härligt:)
Det kändes overkligt härligt att bada i månskenet... i vattnet var det 23 grader:)


Vill inte lägga ut några bilder eftersom det inte är min stuga (även om jag hade önskat det....:))
Men jag lovar att en mysigare stuga på ett mysigare ställe är svårt att finna!

Jag kommer snart igen Mathias o Lina! Saknar er redan som fan!:)

Nu befinner man sig i huvudstaden!
Det var så roligt att komma till sthlm så för ett tag önskade jag nästan att man aldrig hade flyttat härifrån!!!
Överraskade Lillebror o Jossan med vårat besök och dem blev chockade och förhoppningsvis glada:)
Nu njuter jag av ett glas vin och ikväll ska vi in på söder!-som jag har längtat!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback