boxningboxningboxning

14 Dec, 2009 - 22:10 ☆ glada dagar
idag blev det lite extra hård boxningsträning! För efteråt bjöd jag på julfika:) Ju hårdare man tränare desto godare är pepparkakorna.. eller nåt.... :)

Det har kommit ännu fler nybörjare till boxningsträningarna vilket verkligen är jättekul!! Känns som det har blivit en nystart för klubben... så härligt att många hittar till oss och den svettiga träningsandan:)


Idag köpte jag nya skor. dem är härligt vita o härligt varmluddiga..
Som vanligt blir det skitdåliga bilder med min telefon... Men tittade på en kamera idag! Så svårt att veta vad man ska ha bara.. Blir bara arg när jag tänker på att min fina blåa kamera blev stulen!!! usch usch!

Dem är iaf jättesköna!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback