fight

01 Dec, 2009 - 23:03 ☆ glada dagar

Träning i fight anda.. haha eller nåt..

Igår boxningsträning! :) har bestämt mig att jag ska bli en jävel på päronbollen....
Jag körde masken som pulshöjare och när man är rätt många blir den tung! Men dem gjorde det bra och höll ut! 

Idag teamade jag Body Combat med Sofia! Kul som alltid att köra BC!
På lördag blir det dags för BC kvartalsutbildning! wohoo... jag börjar räkna ner nu!

Masken:
Alla kopplar ihop sig till en "mask" genom att hålla varandra runt midjan. Utom en person som är "lös" och ska försöka ta sig runt masken och slå den sista personen i rumpan. Masken måste samarbeta och hela tiden röra sig för att den "lösa personen" inte ska ta sig runt. Tuff men rolig övning när personen får springa och masken ständigt röra sig! Testa:)

(tack storebror för övningen)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback