sådär ja

26 Dec, 2009 - 15:13 ☆ glada dagar

Julen går så fort! Julafton var så bra! Vi skrattade hela natten när vi avslutade dagen med julklappsspel hemma med familjen :) Det är så roligt att öppna de mest konstiga julklapparna som är inslagna på de mest konstiga sätt! haha :)

får man en 1a eller 6a får man ta ett paket! blir lätt panik kan jag lova när man jagar dessa julklappar:)
På jul måste man ha guld och glitter!
Krama storasyster är faktiskt bättre än att krama tomten!! :)


Jag fick så många fina julklappar så det inte är klokt!
Precis det jag önskade mig också, som en klocka, underställ, en varm kofta, löparmössa och löparvantar bland annat!

Igår var det juldan och då var det såklart party! Det är aldrig så roligt att gå ut i Kiruna som under julen! :) Träffa alla folk som bor kvar och hemvändare... ja jösses så roligt!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback