trött träning torsdag

03 Dec, 2009 - 17:43 ☆ glada dagar
Jag var på Johans boxpass igår... det kändes rätt bra.. det konstiga är att jag är så trött o matt i kroppen så jag känner mig lixom vek och får kämpa i varenda rörelse nästan...

Men efteråt var jag som ändå inte helt slut... Det är som att jag inte kan ta ut mig max för att kroppen lixom inte vill... kanske... det går som inte... väldigt underligt! eller jag pressar mig o ger det max som jag har för tillfället men det är inte ens i närheten av vad det brukar!!!

Det gör mig faktiskt skitförbannad rent ut sagt!


Nu ska jag äta mig pigg på grönsaker och kotletter... o dricka soya mjölk! ibland kan jag få ett sånt där vansinnigt sug efter soya mjölk...

Är leds på den här tröttheten som jag är inne i konstant! Ska sluta äta dem där cetirizin o se om det blir bättre! Känner inte igen mig själv....
Kanske är för att jag inte tränar så mycket längre... man blir ju pigg av träning! :)

Ikväll har jag BODY COMBAT pass också! - så måste vara pigg!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback