Ännu en dag med solsken!

03 Feb, 2009 - 12:25 ☆ glada dagar



Solen verkar skina in genom fönstret varje dag! Härligt härligt!!!:) Det är fantastiskt hur lite solsken kan få en på så bra humör!

Men imorse låg det en läskig dimma över Piteå. Iaf här vart jag bor. I söndags när jag gick hem från Step in var staden också inlindad i en grå tjock dimma.. Läskigt tycker jag allt! Om jag är rädd för mörker är jag lika rädd för dimma. Får panik när jag inte kan se ordentligt, för vem vet vilka monster som ligger o lurar överallt.! Hojja!

Jag har upptäckt att jag har fått fruktansvärt långt hår nu! På tal om något helt annat..... Ibland tycker jag det är så jädrans fult med långt hår, de bara hänger o slänger...  jag kan känna mig ruskigt tråkig!!
Men sen har man ju alltid nu o då sånna här bra hårdagar, när jag känner mig som en prinsessa i mitt långa långa hår.
Kan inte bestämma mig om jag ska klippa bort allt eller spara de ännu längre mest på kul för att se hur långt det kan bli.
Har inte haft riktig långt hår sen jag var liten så kanske ska testa på det ett litet tag till trots allt...
Fy vilket dilemma... låta håret falla eller låta det vara kvar!:P

Visserligen växer det som ogräs så kanske ska klippa av en bit iaf.. Ja jag ska fundera lite till om jag vågar boka en klipptid!

Jag har köpt en påse med jättefina glitterbollar i olika färger. Älskar att köpa roliga saker och använda fantasin för att skapa något användbart till barndans:)
Har lite idéer på gång, de måste bara bearbetas lite till. haha!
Så dags att filura en stund innan jag gör något vettigt av dagen. Som att gå och träna:) hoho!

fröken pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback