Bekännelsen om blodpuddingen och dyrkan till min idol

26 Feb, 2009 - 16:53 ☆ glada dagar

Okej.. jag kan inte ha det här på mitt samvete längre.. måste bekänna en sak angående blodpuddingen!!

Okej att det inte smakade speciellt bra idag vilket då kan ha göra med att jag inte hade några morötter eller keso.
Men det finns en till bakomliggande orsak!

Hon heter Pauline Nordin och är världens snyggaste fitnessmodell!! (enligt mig)
Under min lilla blodpuddingsmiddag läste jag i nya numret av fitness och fastnade på Paulines sida.
Där skriver hon om en sån rolig sak som grönsaker!!

Hon äter minsann massa massa massa grönsaker och äter inte pasta, ris, bröd, godis osv osv..
Pauline påpekar att hon inte kör på någon lågkolhydratsdiet o att hon äter rikligt med kolhydrater. För som hon skriver "Vad tror du grönsaker består av? De är inte kolorifria för sådan mat finns inte"

Ja det var en intressant sida att läsa, men det var ju inte utan att jag blev lite sur alltså!
Vem tror hon att hon är den där Pauline tänkte jag.. En tråkig grönsakstjej. Tacka vet jag blodpudding:P

haha sedan kände jag mig nöjd över mitt nya sätt att se på grönsaker och slängde all jäkla blodpudding med sylten. (för de är faktiskt sant att jag inte tycker om sylt!!!)

Kan hon så kan jag är mitt tankesätt för resten av dagen!
För jag avgudar Pauline. Jag vet ingen snyggare fitnessmodell och jag skulle kunna mörda för att få se ut som henne!

Dessutom har jag gett mig själv en utmaning! Jag fröken Pe ska nämligen fixa fram några schyssta magrutor till sommaren! kanske mera grönsaker o hårdare träning kan vara på sin plats!

Sedan har jag ju en vision om att bli mästare på chins också.
MEN DET ÄR EN HELT ANNAN HISTORIA:)




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback