Dagens träningstips:)

23 Feb, 2009 - 15:22 ☆ glada dagar



Yes jag fick en klipptid på onsdag.. då jäklar ska hästsvansen få falla!!

Måste få citera min kusin som sa i julas "nu förstår jag varför det kallas hästsvans", efter att hon lekt  frisör med mitt hår... haha!

Jag har så mkt hår att hälften vore nog. Fattar inte hur ja kunde få så tjock man... de är bara tungt, dyrt med schampoo och omöjligt att hantera....

Nu har jag precis klippt och klistrat lite på kartong. Har haft en pysselstund och förberett inför kvällens träning. :)
Fick denna övning av min storebror (som är träningsguden him self..)

En person står med ryggen emot mig medans jag lägger ut mina numrerande kartongbitar, På given signal vänder sig sedan personen om och springer och hämtar nr 1, tillbaka till mitten, springer och hämtar nr 2, tillbaka till mitten.. osv osv...
Syftet är att bland annat att träna upp snabbhet, ta in rummet och öva upp reaktionsförmågan.
Bra eller hur?:)

Denna övning går ju sedan att variera i en oändlighet.....




Råkade köpa nya träningskläder idag också... shorts, topp och linne.
Allt gick i Nike andan, men så är det också mitt absoluta favoritmärke!

Det kommer bli perfekta boxningsshorts:)

Dags för... precis, KAFFE!

Kommentarer
johanna säjer:

Imorgon börjar jag inte förrän ett eller möjligtvis tre. Passar imorn på förmiddagen? :)

2009-02-24 @ 09:00:53
Blogg/Hemsida: http://johannaspannas.blogg.se/
josefine säjer:

haha tack :D

fan va skönt o klippa sig! Näe, jag har inte gjort det ännu. jag har det i fläta hela tiden så slipper jag allt fläng! Är så jädrans skönt kan jag säga med kort eller kortare hår. du kommer inte ångra dig :D eller kankse ibland, det gör jag ;P

2009-02-24 @ 11:54:52
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback