det gör ont!

09 Feb, 2009 - 17:13 ☆ glada dagar
det gör ont i min stackars kropp.... Mina baksidor skriker av smärta! haha! tur att jag ändå gillar smärtan:)

Snart är det dags för mig att fara iväg o hålla i kvällens boxningsträning, och då kan inte småsaker som lite träningsvärk få stå i vägen!
Jag tror på filosofin att om jag är på topp får jag lättare andra att vara på topp:)
Att stå på sidan om och skrika utan att själv vara aktiv är inte min grej.... Jag vill vara med själv för att lättare kunna puscha dem jag tränar. Och om jag kör stenhårt tänker jag att dem lättare hittar viljan att göra detsamma!
Dessutom får jag lättare att tänka mig in i hur de känner....

Idag kom min härliga vän Eva-Karin till mig och ska bo hos mig i veckan!Roligt med sällskap:)
Vi lyckades just få till värsta gorme middan! Linser, pasta o tonfisk! Så jag känner  mig rätt laddad ändå!

Ska skynda mig iväg så jag kanske hinner gå igenom body combat passet också innan alla kommer!

Vila kan jag göra en helt annan dag!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback