fettnojja?

22 Feb, 2009 - 12:35 ☆ glada dagar
Nu blir jag snart galen... måste bli frisk så jag kan träna!!!

Känner mig helt slapp och slö.... o har ätit så mkt dåliga saker. haha detta går inte:P
Nu måste jag ta mig tillbaka till toppformen snarast!

haha har kanske ingen fettnojja på fullaste allvar, de är bara svårt att vila när man är van att träna o ge järnet!

Igår var det en sån trevlig kväll, fick träffa både Olivia o Johanna! :) så länge sen jag såg dem så blev så glad!:)
Olivia är min gamla klasskompis från gymnasiet i Kiruna och Johanna och jag gick i samma musikalklass i Umeå!
O nu går då dessa två söta töser i samma klass.. ja hur de kan bli. hihi:)

På tal om Johanna och musikalklassen i Umeå så fick vi skratta igår åt gamla minnen!
På Umeå Dansskolas hemsida finns våran låt som vi spelade in när vi gick där. haha.. o herregud så roligt!

Titta in www.umeadansskola.com om ni vill skratta på våran bekostnad!

Idag är det söndag och det betyder jobbdag på step in!

Ska träna koreografi med mina funky kidz tjejer:)
Dem var så dukiga förra veckan så ska bli roligt att gå vidare!


Ne om man skulle ta o fixa till sig lite, kan ju inte se såhär sliten ut hela dagen....





Kommentarer
Elin säjer:

HAHAHA! Jag gick jazzdans på umeådansskola då jag gick på högstadiet! Jag minns denna fyndiga låt och att det var en som jag tyckte då rolig dans till! :)

2009-02-24 @ 21:14:48
Blogg/Hemsida: http://elinssanningar.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback