Jag älskar mina träningskläder! HATAR djur....

28 Feb, 2009 - 11:19 ☆ glada dagar
Okej hatar är kanske ett starkt ord... men jag gillar defenitivt INTE djur!

JAg är så arg, känns som jag ska explodera!!

Vilken härlig lördag att tvätta på tänkte jag och begav mig ner till tvättstugan..
Vad möttes jag av??

Jo detta var den andra jädrans gången jag kom in i en äcklig tvättstuga full med vidriga djurhår!!!!!

Innan jag ens kunde börja tvätta var jag tvungen att torka ur tvättmaskiner, torktumlare o torkskåp i min fruktansvärda rädsla att få detta vidriga äckliga hemska hårtussar i mina fina fina fina träningskläder!!

HEMSKA tanke att få (vad jag tror var) katthår på mina nya Nike shorts! Ne bevare mig väl!

Jag VÄLJER att inte ha djur, jag gillar INTE djur!
Jag är rädd för dem, tycker dom luktar illa, är fulla med baciller och det ABSOLUT värsta jag vet är djurhår!!
JAG FÅR PANIK!!!!

Dumma dumma satans grannar som inte kan göra rent efter sig i tvättstugan! Hur svårt kan det vara??

Ta med era fruktansvärda hår när ni har tvättat klart, för ni vet aldrg om det är "djurhatare" som mig som kommer efteråt!
haha:D

Nu är hela min dag förstörd!!!

Någon som tycker att jag överdriver??

Kommentarer
Anna säjer:

Nu sårar du faktiskt freddie! Fast jag förstår dig, jag har ju faktiskt en hund som inte fäller och nu är han nerrakad.

2009-02-28 @ 11:31:27
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se
Petra säjer:

Freddie tycker jag ju om:) men han hårar ju inte:) hehe

2009-02-28 @ 12:17:54
Blogg/Hemsida: http://frokenpe.blogg.se/
Anna säjer:

Haha skojjar du seg man måste vara om man blir less på sig själv :P Ja Freddie kan man inte annat än tycka om :) Ses snart? kraam

2009-02-28 @ 12:46:45
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback