Jag är nästan oförskämt bra:)

21 Feb, 2009 - 13:35 ☆ glada dagar
Jag har knäckt världens idé till projektarbete denna termin:)

Tjejerna nappade på idén och nu ska här börja planeras och funderas kring de hela....

Det kommer handla om DANS såklart:) Dans i skolan, för alla!
Dans i skolan ska bli lättillgängligt för skolorna, för lärare, för pedagoger, för "vanliga människor".. osv osv...
De ska ha någonstanns där de kan söka svar, ställa frågor och få hjälp med att komma igång!
Var finns alla danslärare? Vilka är vi? Hur jobbar vi? Många frågor kommer att kunna besvaras!!

Jag känner på mig att det här kommer bli så BRA!

Vågar inte avslöja för mkt innan våra planer börjar skrida till verket:)


Dansa som att ingen ser dig!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback