Jag en sovande gris

13 Feb, 2009 - 13:54 ☆ glada dagar
Imorse blev jag brutalt väckt av att vaktmästaren ropade i hallen...
Haha tydligen hade han plingat på hur länge som helst och gick in med huvudnyckel när han inte trodde någon var hemma..
"jag sov som en jäkla gris" minns jag bara att jag mumlade.. haha!:)

När jag väl tog mig upp tänkte jag att de var riktigt dumt att lägga sig igen så jag drack den största koppen kaffe och gjorde mig redo för att ta dagen med storm...

Återigen kändes det som en rejäl käftsmäll när jag gick ut och mötte kylan..brrrr...
Dock var det härligt att krypa in i min stora varma dunjacka:)

Nu ska jag hinna äta lunch innan det är dags för dagens träningspass på musikhögskolan!
Tydligen är det ett himla strul med nycklar och tider så får se om det kommer några....
På något konsigt sätt har det gått ut mail att jag ska ha passkl 19-20 när vi hela tiden har sagt kl 16!!!
Otroligt irriterande...
Sen var de då nyckel till rummet där boxningshandskarna o mitsarna finns... något jäkla pucko har glömt nyckeln i Sthlm!! Say what?? varför ihela friden tar man med en nyckel till Sthlm som går till ett förråd på musikhögskolan i PITEÅ??

Får vi inte tag i en annan nyckel o grejerna kör jag ett body combat pass istället så det blir någon träning iaf:)
Hoppas bara att de kommer några... Annars är ju E-K och Josse två tappra själar som vill träna med mig iaf!!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback