Mitt andra hem...

15 Feb, 2009 - 22:00 ☆ glada dagar
Man kan tro att Step In är mitt andra hem.. för de är där jag är när jag inte är hemma..

Idag blev det nästan 6 timmar där, plus dom ca 30 min det tar för mig attgå dit...

Först hade jag två klasser med Funky Kidz, vilket alltid är lika roligt:)
Sedan gick jag O Sofia igenom Body Combat passet.
Efter det körde jag ett Boxpass..

När jag likaväl är där är det bara att köra på tänker jag...

Nu ska jag skriva klart träningsschemat till Boxarna så jag kan hänga upp det imorgon på klubben.
Jag kan inte hålla i träningen imorgon eftersom vi har möte på step in, och då vill jag iaf lämna ett träningsupplägg åt dem. Känns inte helt okej att bara låsa upp o lämna alla som ska träna.
Man måste ju ta sitt ansvar som tränare:)

Söndagen går mot sitt slut och jag har haft en fantastisk bra helg!



                                                                                                                 

Såå trött men ändå sååå glad efter en heldag i träningskläder..
Kolla in mitt snygga LesMills Body Combat linne som jag köpte under utbildningen i Sthlm


Kommentarer
josefine säjer:

du är galen :D

2009-02-16 @ 09:20:53
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback