nu är det nära!

04 Feb, 2009 - 11:49 ☆ glada dagar
Ja nu är helgen nära. jösses!
Jag blir alltid så nervös när jag ska göra något... Speciellt när det är något jag verkligen vill och har längtat så länge efter!!

Kan inte riktigt sätta ord på varför jag har blivit så galen i Body Combat. Men jag bara älskar det! :)
Mycket är nog tack vare de underbara insuktörerna jag hade i Sthlm, Yang och Stefan! Dem inspirerar mig fortfarande och jag saknar deras pass OTROLIGT mkt!

Det känns så bra i kroppen när jag får träna body combat.. Ett lyckorus sprider sig i hela mig! :)
Jag gissar att det beror på att det känns som en blandning av de två saker jag älskar allra mest, dans och boxning!
Längtar till helgen och utbildningen....

Ska bli så roligt att få träffa lillebror också. Och bara att få fara ner till Sthlm igen känns härligt!
Eftersom utbildningen kommer ta all tid hinner jag inte träffa alla som jag hade velat! Jag tänker extra mycket på min älskade vän Stina!
Men jag ska boka in en resa snart igen och då ska jag ha tid för shopping och massa fikande:)

Idag blir det fullt upp!; Träna, packa, tvätta och bjuda nickes mamma o lillebror på tårta!:)

Eftersom jag var skriven i Kiruna under tiden jag var i Sthlm har jag fått massa roliga erbjudanden o rabatter när jag har flyttat o skrivit mig i Pite igen! Som tex gratis tårta o kaffe från coop! hurra! haha:)
Idag har jag en förpackning gratis dammsugarpåsar att hämta också. Helt perfekt  för mig som är rädd för damm och grus:)

Dags att ladda upp med kaffe och en brakfrukost! Eller frukost.. blir väl snarare en sen lunch:P

Fröken pe har sagt sitt







Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback