ny vecka ny måndag

02 Feb, 2009 - 12:04 ☆ glada dagar

planering av träning kan se ut såhär....


Ja då var det måndag då!
Bara några dagar kvar tills jag far till Sthlm... HJÄLP:)

Solen skiner idag också och jag känner på mig att det kommer bli en fantastisk dag!
Kanske ska ta en promenad och njuta av vintersolen. Men först måste jag dammsuga och städa lite.
Jag har ju världens bacillskäck och renlighetsnojja...och får rent av panik när det ligger damm o grus på golvet eller när duken ligger lite snett. Inte helt sunt jag vet! 

Har en tanke på att gå ner på stan och inhandla lite nya kläder också. Kom på att jag har lagt ner mer pengar på blommor och mat än på kläder på senaste... På vintern är det ju så jobbigt att testa kläder. Av med jacka, halsduk, mössa, vantar, långkalsonger o hela faderullan bara för att testa något man ändå ser ut som skit i! :P
Egentligen älskar jag att köpa kläder men jag hatar lika mkt när inget verkar passa!

Hur många gånger har man inte stått i ett trångt och svettigt jäkla provrum med ångesten för att man ser lite konstig ut.. O håret ser risigt ut o finnarna har aldrig varit så många som i de där hemska ljuset! Hujedamej vilken pers de är varje gång!

Förra veckan när jag o min vän Josse var o luncha sprang vi lite på stan iaf. Då hittade jag världens fynd på gina. Ett par underbara lila byxor. De bästa va priset, typ en 40 kronor! Sånna gånger skiter ja i om de sitter lite halvers.. känns ändåvärt de. haha. O färgen är ju så fin så de är inte klokt alltså!:) Mer lila i vardan säger ja bara:)

Nej jag har ju faktiskt en boxningsträning att planera också! Vill ju hitta på något bra o roligt o inte bara köra på gamla rutiner som lätt blir ruskigt tråkigt!
Ska köra skiten ur dem stackarna som vågat sig dit. mohahaha! :)

Det böjar väl bli dags för dagens 4e kaffekopp också.. farligt att kaffe är sååå gott!

fröken pe


              
mina sjukt fina lila chinos 

Kommentarer
Lina säjer:

Hej! Så du har också en blogg! Hur är det med dig då och hur är det i Piteå? Kram Lina

2009-02-02 @ 22:45:03
Blogg/Hemsida: http://linaenglund.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback