oj vad härligt!

02 Feb, 2009 - 23:27 ☆ glada dagar

Oj vad roligt det var att komma tillbaka till BK björnen o den svettiga boxningslokalen:)
haha märkligt att man kan känna sån glädje av nåt sånt kanske.

Det var riktigt kul att få hålla i träning igen, och även om planeringen i sig är ett roligt jobb så är det ju betydligt roligare att få testa allt i praktiken:)

Jag hoppas de kände sig nöjda med dagens träning iaf, så det vågar komma tillbaka nästa vecka!:)
De var så duktiga allihopa så ser fram emot att få träna dem en gång i veckan. Ska hjälpa dem att bli bäst:) o jävligt vältränade:) haha!
Man måste ha visioner som tränare:)

Nu ringde min älskade vän Krille precis.
Å så glad jag blir varje gång jag får höra hans röst!
Saknar han så mkt, jag hoppas han någon gång får en timme över till kaffedrickande med lilla mej!

Idag kom Nicke hem! wihooo! Skönt att inte behöva äta middag själv varje dag! O det är ju så mkt roligare när man har någon annan än sig själv att prata med hela tiden.. Man blir rätt förvirrad i sin ensamhet när man både ställer frågorna o svarar på dem.....

Ne nu skajag sova och längta tills body combat passet imorgon:)
Först ska ja bara läsa i min bok, som har blivit kvällsrutinen!
Stora boken om styrke träning! Haha jag vet att jag är lite nördig faktiskt.....
När jag inte tränar så tänker jag på träning.
Men det är kul att läsa lite och få idéer och tankar. Även om jag redan vet mkt av det som står så är det alltid bra att påminna sig lite om tekniken i olika övningar o så..
O jag sover så mkt bättre när jag har fått läsa av mig!

Fröken Pe säger godnatt


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback