snusfredag

27 Feb, 2009 - 21:18 ☆ glada dagar

mina favorit shorts i grönt:)

Jag har tänkt att jag ska sluta snusa, för det är så otroligt onödigt!!
Men samtidigt så säger min pappa att man blir sjuk av att sluta snusa...

Han har aldrig mått så dåligt som när han slutade, och när han började igen blev han så frisk:) haha!!

Sen gör jag ju världen en tjänst att jag snusar också, för om jag inte hade denna last vore jag ju alldeles för PERFEKT:D

Nu har det hunnit bli fredagskväll och solskenet som befann sig över Piteå under dagen har förvandlas till ett ofantligt mörker...

Jag var på musikhögskolan och höll ett boxpass och det var roligt, dem har sån härlig vilja!!
"Synd" bara för mig att dem var jämna par så jag fick inte vara så aktiv själv..
Men det tog jag igen sen. Hann aldrig fara o träna innan jag gick till skolan eftersom jag har en tendens att vara för hemskt seg!!

Det ligger i Lindmarks släkten tror jag bestämt. För jag är inte den enda som är segare än segast:P

Hur som helst så gick jag till boxningslokalen efteråt och tränade själv. Saknar verkligen säckarna.
Hade så gärna velat köra ett träningspass på tung säck!!

Blev hopprep, Body Combat passet, Rygg med medicinboll och rodd med gummiband samt vanliga hederliga rygglyft, mage med medicinboll- raka o sneda i olika varianter,
Sedan avslutade jag med 10 min hopprep innan jag höll på att dö av hunger!

Nu kommer kvällen gå åt till att göra absolut ingenting..
Ska ta mig en snus och bara vara...



älskade bollar:)



Kommentarer
Anna säjer:

Haha skojjar du att du kan vara segare än segast, kommer man ihåg sen vi var yngre oxå :P

2009-02-28 @ 11:34:08
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback