Stackars lilla prinsessan Pe....

19 Feb, 2009 - 14:14 ☆ glada dagar

Från ingenstanns slog den ner som en bomb o satte sig i min stackars kropp....
Dumma förkylning eller vad de nu är, förstår du inte att jag inte har tid att vara sjuk???

Det river i halsen, bubblar i öronen o en total matthet sprider sig i kroppen o skallen. För att inte tala om hur mkt jag fryser. Usch!

Jag som hade redovisning idag.. o skulle teama på Body Combat passet ikväll. Suck.
Även om jag hatar det så måste jag ha en dag hemma o vila upp mig!

Kändes som jag skulle ramla ihop igårkväll för ja kände mig så tung i kroppen.. men sen gick vi till Gustav o fika och då kände jag mig ändå en aning piggare..

Men idag kom allt tillbaka men gånger 10000! :P

Nåväl tar ja det lugnt idag kanske jag är i form imorgon igen! o då har vi möte med danskonsulenterna och sen har jag boxträning med studenterna på skolan! Så förhoppningsvis mår jag som en prinsessa igen:)

På tal om prinsessor så pratade jag med Faster igår och min "lill"kusin Emilia var i full färd med att baka prinsesskakor, från en prinsess kokbok hon fick i julklapp av mig och mina syskon.
Hon lovade minsann att skicka några prinsessbakelser till mig i Piteå, för som hon sa de; "pe är ju som en prinsessa" :)

Snacka om att hon gjorde min kväll, och nu väntar jag bara på prinsessbakelser! Skulle verkligen behöva dem idag på min sjuka dag!

Nej nu ska jag krypa upp i soffan med en mugg te och planera nästa veckas träning!
Slå nog igång Body Combat Dvd´n också:)
Haha det är ändå rätt mysigt att vara sjuk :D




Nicke var snabb att ta fram kameran imorse när jag kollade min mail och tappert försökte möta dagen....


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback