Tackar träningstorsdagen o minns fantomen mjölk!

26 Feb, 2009 - 22:32 ☆ glada dagar


Tyvärr så blev det inget intervallpass på löpbandet idag. Innan jag skulle bege mig till step in fräste jag ut världens äckligaste illgrönaste tjockaste sno...r

Såååå jag beslöt mig för att ändå inte köra så stenhårt idag. Jag led så mkt förra veckan med förkylningen o vill inte riskera att bli så dålig igen..

Tog iaf en promenad till Step in och höll i kvällens Body Combat pass!

ÅÅÅ vad jag älskar att hålla pass. Det kändes så bra idag också!
Önskar jag fick ha pass exakt varendaste dag:D

Deltagarna är så himla duktiga och trevliga allihopa så jag vill ju aldrig gå hem....

ja.. det blev en grym torsdagkväll... vad skulle jag göra utan min Combat alltså?

Nej.. dags för lite snabba situps innan duschen.. jag har ju faktiskt ett sexpack att jobba på:D

Måste bara ha lite gott kvällsfika först! Idag får det bli fil med hallon o lite musli o solrosfrön, och en halv avokado med keso o lite örtsalt på:) mums!

Haha dessutom måste jag dricka ungefär 4 glas mjölk till också.
Jag gjorde en sån typiskt Pe grej idag när jag va o handla.
Fick för mig att jag inte hade någon fil och ingen mjölk! (var heeelt säker alltså!)
Så jag köpte två liter fil o två liter mjölk......

Självklart hade jag redan ca 1,5 liter mjölk o 1 liter fil....
HUR har jag kunnat missa dem i kylen?

Så i några dagar nu blir det att leva på mjölk o fil! Hurra :P

Minns ni förr när det fanns "FANTOMEN mjölk"? alltså det var en bild på fantomen på mellanmjölkspaketen! (iaf här uppe i norr vart vi har norrmejerier)
Då var det ju iaf tufft att ha mkt mjölk i kylen..!!!


Jag röstar för att återinföra FANTOMEN MJÖLK!






 

Kommentarer
1000hemsidor säjer:

Sv: Du mailar en banner till oss genom att bifoga den i ett vanligt mail, precis som när du bifogar andra dokument. Är det lättare att ta det över MSN tror du?



/Crew 1000hemsidor

2009-02-27 @ 00:22:47
Blogg/Hemsida: http://tusenhemsidor.blogg.se/
josefine säjer:

sv; ojdå har glömt den mössan ;P vilken blå färg vill du ha? ;D

2009-02-27 @ 08:23:36
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/
1000hemsidor säjer:

Maila oss på [email protected] (vi kan inte hitta din mail) så ska vi förklara via mail.



/Crew 1000hemsidor

2009-02-27 @ 10:09:32
Blogg/Hemsida: http://tusenhemsidor.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback