Träning, fredag solsken

27 Feb, 2009 - 13:51 ☆ glada dagar



Fredagen kom oväntat fort!
Veckan har sprungit iväg och som vanligt har jag inte riktigt hunnit med!

Solsken även idag och ca minus 6 grader. Härlig dag:)

Ska snabba mig iväg o hinna ha egen träning innan det är dags att hålla i dagens boxpass på skolan! (för studenterna)

Insåg just att jag är i betydligt bättre form på framsidan än på baksidan, så idag blir det ett pass för ryggen!!

Givetvis måste jag jobba lite på magrutorna också, jag har ju för tusan gett mig själv en utmaning att klara av:D

Fredagen till ära består dagens träningsoutfit av mina absoluta favoriter, mina svarta Nike shorts och världens bästa sporttopp från better bodies!

 



Snart Pauline Nordin får du se upp, Lindmark börjar närma sig din klass.. HAHAHAA... ooo vad jag önskar att det vore sant!!!
Men till beach 2009 ska magrutorna vara synliga iaf...


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback