wihooo

12 Feb, 2009 - 23:07 ☆ glada dagar
 



Idag teamade jag på Body Combaten, och det var så roligt!
Körde mina två låtar som ja hade på utbildningen o det kändes gryyyyyymt! haha:)
Nu ska vi teama och ta halva passet var jag och Sofia, och sen.... snart... så är det dags för mig att ha egna pass!

Ska ha tisdagarna också när hon far iväg. Så det blir kanon att få ha två pass i veckan:)
Längtar längtar..som jag har gjort så länge nu....

Imorgon är det redan fredag men jag och Eva-Karin har redan tjuvstartat helgen lite med popcorn!
Vinkväll blir det imorgon iaf med tjejerna och det var så länge sen jag drack vin så känner mig riktig sugen! Ett glas kallt vitt vin, de är grejer de:)

Jag laddar inför att ha ett boxningspass med stil imorgon. (studenterna på musikhögskolan)
Blir mkt boxning och body combat nu.... måste nog dansa av mig lite någon dag tror jag!!
Men bland alla skor i skostället så är nog ändå boxningsskorna dem finaste.. hihi!
Framförallt är dom så jäkla sköna mina blå svarta adidas!




Idag beställde jag träningskläder från better bodies genom step in. Ser fram emot att få dem men undrar om jag tog rätt storlek.. de e sååå svårt med kläder för en tjej som mig som är kort o biffig:D

Nu har E-K just gjort ordning en mugg me rött te... mmm vad gott det ska bli. Vi tog en promenad tidigare och det kändes riktigt härligt när kylan bet lite i kinderna... som en rejäl käftsmäll ungefär....

Allt känns så härligt just nu!
Mycket tack vare det otroligt fina alla hjärtans dag kortet jag fick idag från världens bästa Micka!!

Fröken pe ska ladda inför fredag

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback