en sval sommarsöndag

05 Jul, 2009 - 14:26 ☆ glada dagar
Det har blivit svalare ute nu och det är ändå rätt skönt! Jag får mer gjort hemma när inte solen skiner för då vill jag bara spendera varenda sekund utomhus....

Igår var det så skönt att ta en löparrunda när det var lite svalare ute:) Pefekt springväder när de inte är för varmt och inte för kallt :)


Tror jag ska ta och städa nu fram tills de e dags för träning ikväll! Välja en ny disktrasa ur min samling.. haha!
Galet men sant att jag samlar på disktrasor!! Älskar att ha en fin trasa i köket, en sådan liten sak kan göra min dag:)


Idag var jag och fika med Jenny på stan! Det var så trevligt så jag önskar jag kunde fika med henne varje dag:)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback