Gråtstund! O en himla bra vecka

07 Jul, 2009 - 22:38 ☆ glada dagar
Ikväll har jag gråtit när jag tittade minnes sermonin av Michael jackson! Usch det är så sorgligt alltihopa så de inte är klok!
Han är kungen!!! eller var kungen.... Kung hur som helst!!

Den här veckan är (trots gråtstunden) nog den bästa på länge;
Måndag: Jag har Boxningsträning med klubben (har tagit på mig att ha sommarträning)
Tisdag: Maq pass på morgonen, sedan har jag Boxpass på step in
Onsdag: ser fram emot att gå på tomas spinning och bodypump pass
Torsdag: Jag har BodyCombat pass
Fredag: Förfest inför Piteå Dansar o Ler
Lördag: Ikea?
Söndag: Jag har Body Combat pass

Kommentarer
Anna & Freddie säjer:

vem ska du på ika med?? kram

2009-07-08 @ 21:45:05
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se
Anna & Freddie säjer:

vem ska du på ikea med?? kram

2009-07-08 @ 21:45:36
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback