Lyckorus

17 Jul, 2009 - 11:20 ☆ glada dagar

Lite kan göra mig så otroligt glad och ett lyckorus bubblar i hela mig:)
Igår hade jag rekord(nu på senare tid) i antal deltagare på Body Combat passet och bara en sådan sak kan jag leva på länge.... tills jag får ha pass igen:) haha!

Underbart underbart! Jag får så mkt energi av deltagarna så de är inte klok!
Jag hoppas antalet fortsätter öka för blir ju en sådan härlig energi i salen när det är mycket folk!!
Så kom kom kom allihopa på Body combat passen framöver :)


Sommaren verkar ha kommit tillbaka:) Ännu en sak som gör mig så bubblandes glad:)


Kommentarer
D säjer:

Tack för att du har body combat!

Du GER så otroligt mkt energi! FRAMÅT!

2009-07-19 @ 11:08:52
Blogg/Hemsida: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback