tack för alla skratt!!

28 Jul, 2009 - 01:32 ☆ glada dagar
När jag satt här i natten fick jag plötsligt den där känslan av trötthet, nedstämdhet, orolighet, fundersamhet, ledsamhet... och alla möjliga heter i världen....
Jädrans märkligt!

Kände mig som ändå rätt full av energi efter kvällens boxningsträning! Började leta runt bland mina foton för att minnas saker som gjort/gör mig glad för att få tillbaka den där härliga känslan i kroppen:)



ja herregud så många glada bilder jag hittade och så många roliga minnen som jag kunde tänka tillbaka på:)
Tänk vad mycket det finns som gör mig glad; vänner, fester, storasyster, lillebror, storebror, resor, festivaler, sommar, vinter, fjällen, träning, mat, kiruna, sthlm, pite, galna saker.... haha!:)

Tror jag måste sätta in en glad bild och ett roligt minne i varje blogginlägg ett tag framöver! :)

Känner ni er lite nere, skratta åt gamla minnen!!:)

Fasen vad jag saknar er, stina, sussi, micka, marika, syrran, brorsorna, kusin! Ni får mig alltid på så bra humör!

Tack till alla er där ute som får mig att le som fan!:)

Kommentarer
Anonym säjer:

nice bilder!

2009-07-28 @ 03:32:41
Anna & Freddie säjer:

Jag hoppas att jag oxå får dig att le!! Du brukar inte vara ute och springa nå? Jag börjar bli sugen på att springa men tråkigt själv :/

2009-07-28 @ 21:17:05
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback