dagens schema

08 Jun, 2009 - 10:56 ☆ glada dagar
Otroligt men sant, det är måndag igen!
Om det fortsätter i den här takten är ju sommaren snart över och jag sitter här o fryser i höstmörkret igen!

Jag säger bara HOJJA - på riktig Kiruna dialekt:)


Dagens schema;
1) Ska fara på spinning (Rpm) kl 12
2) Öva Body Combat 40
3) Boxningsträning med Bk Björnen
4) Tvätta ikväll
5) Därimellan måste jag planera danslektioner

På söndag far jag till Kiruna för att jobba några dagar! Ska ha dans med massa barn under Gymnastik klubben Norra Nordens gymnastik vecka (där barnen får testa på olika idrotter och saker)
Ska bli riktigt roligt! Förra året hade jag några toppen dagar med barnen där uppe:)


Jag är fortfarande skittrött såhär på måndagsmorgonen... men ett spinningpass borde få mig att vakna till.

I lördags körde jag de där intervallpasset på löpbandet tills ja höll på kräkas:) haha!
Och igår körde jag body step (för att testa nya realeasen) och sen ett boxningspass!
Höll på kräkas även då för att jag var så hungrig.....

Träna tills man tror man ska kräkas känns ändå rätt nice! hoho!
Det gäller att uppskatta alla stunder under dagen för att känna sig lycklig:D

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback