hej sommar hej

22 Jun, 2009 - 15:45 ☆ glada dagar

Jag funderar på att låta Jossan ljusa upp mitt hår lite... med slingor... ska man eller ska man inte?
Kanske vore fint med ett sommarljust hårsvall... :)


Det blev en fin dag! :)
I solen har det varit riktigt härligt!!
Har varit i Hemlunda (såklart)


Lämnade nyss in min cykel för att spänna kedjan o kontrollera växlarna..
Jag har racat för hårt med den.. haha!

Så nu ska jag laga mat innan det är dags att hämta cykeln och bege mig till boxningsträningen:)

Har sån lust att hänga med mamma o pappa till Örebro imorgon o hälsa på Storebror o Lina!
Örebro vs Kirunafestivalen??!!!!


haha kanske måste bleka ögonbrynen om ja ska bli ljushårigare.... för att inte se helt galen ut.. hoho!
Allt e Jossans fel, bara för att hon är så sjukt snygg i kort blont hår får jag också lust att ta bort min bruna långa man..... Åh typiskt!

Kommentarer
Lina säjer:

JAAAAAAAA, självklart kommer du till örebro Pe.....

Vi erbjuder bastu, öl, bad och grillat, och lite pyssel med stugan, men det är så mycket bättre än Kirunafestivalen!!



KRAM

2009-06-22 @ 18:39:29

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback