hejhej sommar

22 Jun, 2009 - 10:44 ☆ glada dagar

Kanske sommaren kommer nu på riktigt...
Igår var det iaf varmt i solen:) Så länge man sitter still o de inte blåser känns det ju himlans härligt!


Blommorna blommar iaf:)

Så fort man får lite sommarkänsla o värme blir man ju så glad!! Eller hur?

Jag var nära att bada med lillebror o kusin igår...
Men det känns varmare idag.. så idag... då kanske....

Nu ska jag hoppa på cykeln och spendera dagen i stugan i Hemlunda innan det blir dags för kvällens boxningsträning! Jag känner mig laddad för att möta en sommardag så om det inte är lika varmt ute som det ser ut kommer jag bli MYCKET besviken!!!

iiih, ööh, hmm, blä, aaaa, va?? dagens idolbilder...



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback