Måndagens Träningsrus

01 Jun, 2009 - 23:51 ☆ glada dagar

Herregud vilken måndag! Jag är helt slut o veckan har bara börjat... Men jag är slut på ett skönt sätt :) Sådär så jag känner mig helt lycklig! (träningsruset haha)


Det var ny releas på spinningen idag och det var så galet jobbigt! Trodde jag skulle ramla av cykeln, men det gjorde jag inte och efteråt kände jag mig så jävla BÄST!
Utmanade mig själv hela passet och vred på belastning tills benen skrek av mjölksyra! Men som jag sagt förut;
DET MÅSTE GÖRA ONT OM MAN VILL BLI BÄTTRE

Ikväll hade jag boxningsträning med "björnarna" (BK björnen) och dem är tusan bäst! Nästan lika bra som jag.. haha!:)
Det ÄR så roligt att få vara tränare åt så härliga kämpar!


Funderar på att göra comeback o börja gå matcher själv igen... Känner mig riktigt sugen! Får se hur formen känns framöver haha! Men jag längtar efter adrenalin kicken som infinner sig när de e matchdags....
Men jag vill ju stå som segrare, annars får de fan va! :D


Jag avslutade dagen med att ta en kvällspromenad med min underbara vän Amanda :) Vi har bytt morgonpromenader mot kvällspromenader numera och det är ju så härligt att gå i kvällssolen.
Det är inte mkt som är bättre än att promenera med en god vän och bara prata av sig!
Tack för att du finns Amanda - jag älsk dä!! :)


Dags för spikmattan!!


Kommentarer
Anna & Freddie säjer:

tjooohoo ring mig:P

2009-06-02 @ 12:58:42
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback