matchvikt?

04 Jun, 2009 - 16:27 ☆ glada dagar
Jag har just varit på stan med Anna - det var så roligt att få umgås igen!! :)
Imponerad av mig själv dock för jag shoppade ingenting!! de ni!

Idag letade jag fram sommarskor och bikinisar, för sommaren är ju faktiskt på väg och då gäller det att vara redo!


Min favorit roxy bikini!


Min andra favorit roxy bikini!


Till min förvåning så var inte bikiniångesten lika stor som den brukar vara varje år!
Det visade sig att många hade blivit för stora, o de som varit för små kunde jag ha! HURRA!
Lite närmare match vikt kanske:D


Roligt att testa sommar klackarna igen!
Brunbrända ben på klackar under en blommig kjol - kan de bli mer sommar?

Ja de vore väl ett par shorts o flip flops!! :)
Måste leta fram sommarskorna utan klack o shortsen!

Dags att ladda inför kvällens träning, Body pump och Body Combat tror jag de ska bli!

Kommentarer
Anna & Freddie säjer:

Grymt snygga dom svart vita skorna!! Skojjar du många bikinisar du har då, jag har ny, för min favorit som jag haft i x antar år börjat tappa formen av allt klorbadande med jobbet!!! =/ Tack för en toppen dag, jag shoppade lite böcker sen oxå ;) HEhe. Kraaaam

2009-06-04 @ 19:55:28
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback