Älskade träning, tack för att du finns:)

03 Mar, 2009 - 23:33 ☆ glada dagar
Haha ja vem vore jag utan träningen?
En fis i rymden kanske.... eller något annat helt obetydelsefullt....

Träningen är mitt liv och utan den dör jag helt enkelt!!

Ja de kanske låter lite väl överdrivet..... men det finns mkt sanning i det.
Jag vet inte vem jag hade varit, vad jag hade gjort, hur jag hade mått.... utan all träning.

Det känns som att jag skulle vara någon annan.

I dagsläget är hela min tillvaron på något sätt fylld med träning. Om jag inte tränar så tänker jag träning, läser om träning, planerar träning, drömmer om träning, sätter upp mål med träning, äter för att orka träna, sover för att orka träna, köper kläder för att träna, köper skor för att träna, väljer frisyr för att kunna träna, jag håller i träningar, tränar själv, pratar om träning.....

Jag kan inte sluta,. Det är som ett begär! Större än snusberoendet:)



Kommentarer
Karro säjer:

cool bild. Det är så sjukt skönt att träna ! :)

2009-03-05 @ 20:17:34
Blogg/Hemsida: http://kastella.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback