Dagens tankar....

15 Mar, 2009 - 11:59 ☆ glada dagar



Såhär vid lunchtid på söndagen funderar jag gärna kring lite saker...

Som till exempel att jag älskar otvättade jeans. haha. Eftersom jag känner mig så smal när byxorna börjar hänga i rumpan. :) hah! Snart måste jag nog dock se sanningen i vitögat o tvätta alla mina jeans o kämpa en hel dag för att få ner rumpan i de nytvättande fanstygen!!



En annan sak jag funderar på är en grej jag läste i tidningen igår tror jag de va..
Där stod det att massa folk i norrbotten åkt fast för knarkhandel..
Herregud  vilken katastrof!! Hemska tanke att de inte förstår att man kan bli hög av andra saker, som av träning till exempel:D:D
Det är ett betydligt bättre rus!!



Min sista lunchfundering handlar om bibeln o frågan "styr pengar ditt liv"?
Ja jag fick nämligen nyss besök av två människor som ville predika bibeln för mig...
Gubben som var med pratade om hur lätt det är att låta pengarna styra ens liv...

Klart som fan att pengarna styr mitt liv ville jag säga, men tordes inte!
Min högsta önskan är ju att ha pengar i överflöd så jag kan resa vart jag vill o bli mera stamkund än jag redan är på intersport o bara frossa i skor o träningskläder:D

Nej.. dags att äta mat o ladda inför dagen på step in!
Istället för funkykidz ska jag ha marielles dansgrupp me bara pojkar! Tror temat kommer få vara tv-spel o superhjältar på lektionen:)



Sen är det dags för B C releasen!!!! wohoooo


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback