dåligt måndagsväder

02 Mar, 2009 - 10:14 ☆ glada dagar


Usch vilket väder jag vaknade till. Snöigt o blåsigt och ser hemskt kallt ut!
Det blåser runt massa små livliga snöflingor, ni vet sådana som far in överallt och överfaller en brutalt när man går ut.

Dem virvlar in under jackan, in i näsan, in i ögonen och lite här o var!

Jag ska sätta mig i soffan med en kopp kaffe och kanske börja läsa min bok jag hittade på bokrean:)
Och vänta på bättre väder



Förressten... Visste ni att ett strutsägg räcker till ca 167 pannkakor??
Jag läste de igår i NSD helg tror jag... Fatta om man hade en struts!!
Så mycket äggmackor jag hade kunnat äta.. o så mkt pannkaksparty ja hade haft:)

Kommentarer
Anna säjer:

Är boken bra? =)

2009-03-02 @ 14:57:22
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se
Anna säjer:

Kan mycke möjligt vara någon av dina funky ungar men har ingen aning faktiskt. Robin har mycke dans i skolan, det måste vara grymt bra för barn!! =) Gör du idag då?

2009-03-02 @ 14:58:36
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback